Over twee dagen - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Emma Bloemhof - WaarBenJij.nu Over twee dagen - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Emma Bloemhof - WaarBenJij.nu

Over twee dagen

Door: Emma

Blijf op de hoogte en volg Emma

13 Augustus 2014 | Nederland, Drachten

Over twee dagen zit ik in het vliegtuig, om precies te zijn zit ik over twee dagen en zestig minuten in het vliegtuig. Dan ben ik vijf maanden weg van mijn vrienden, liefde en familie, maar voor nu maak ik me daar nog niet zo heel veel zorgen over. Dat komt allemaal wel goed, wanneer ik terugkom is iedereen er nog en gaat het huidige leventje gewoon door.

Waar ik me momenteel mee bezig houd, zijn vooral vragen die gaan over wat ik mee moet nemen, of ik niet iets vergeet en of ik toch niet die ontzettend lekkere badjas mee moet nemen die naar mijn idee iets teveel ruimte inneemt in mijn koffer. Toch probeer ik om er maar zo luchtig mogelijk over te doen dat ik straks vijf maanden in Amerika zit om te studeren. Het wordt natuurlijk een geweldige ervaring en hoewel het spannend is heb ik er vooral ontzettend veel zin in. Ik ga zelfs selectie doen voor het hockeyteam van de universiteit. Helaas zit ik nog steeds met mijn rug (vanaf februari heb ik al een blessure, even ter informatie voor de mensen die hier niet vanaf weten) maar ik hoop dat het toch goed gaat komen.

Kom maar op met die ervaringen, nieuwe mensen en geweldige gebeurtenissen waar ik later met een lach naar terug zal kijken. Ik ben er klaar voor en ga optimaal genieten, zelfs de vakken die ik ga volgen klinken top dus mijn semester kan niet meer stuk. Over twee dagen (en inmiddels 55 minuten) zit ik in het vliegtuig.

  • 13 Augustus 2014 - 22:12

    Maartje Bloemhof:

    Lieve Emma,

    Het lijkt me heel erg leuk om te lezen hoe het de volgende maanden met je gaat en natuurlijk ook wat je allemaal zult beleven.
    Nu eerst maar succes met alle voorbereidingen en natuurlijk wensen Hannes en ik je een hele fijne tijd.
    Hele dikke knuffel.

    Hannes en Maartje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Drachten

Emma

Actief sinds 11 Aug. 2014
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 7474

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2014 - 15 Januari 2015

Geneseo

Landen bezocht: